Menu

Du har 3 sekunder til at imponere

 

... brug dem klogt

Tag kontrol over hvert enkelt klik

 

Corporate Websites / Kampagnesites / Microsites / Landingpages

En, to, tre – længere tid får du ikke til at overbevise din kunde om at blive. Og når du så har kundens interesse, skal du benytte dig af det.

Dit website er dit image udadtil, dit salgsvindue, dit visitkort til verden og det første, som folk ser nærmere på. Det skal være et navigationsmirakel, en fryd for øjet og et visuelt kommunikationsvidunder.

At holde Rohde Nielsen flydende

 

Drift til søs er en kernekompetence hos Rohde Nielsen A/S. Rohde Nielsen er en internationalt positioneret marineopmudringsvirksomhed med 40+ fartøjer og en bred vifte af offshore- og nærkystydelser.

Med fortsat vækst og udvidelse inden for både ydelsesområderne og flåden af fartøjer anses Rohde Nielsen A/S for at være en af de førende virksomheder inden for deres ekspertiseområde. Professionalismen og den innovative tilgang gennemsyrer hele virksomheden, så det er essentielt for Rohde Nielsen A/S, at deres ansigt udadtil matcher den kvalitetsbevidste virksomhed.

Vi er glade for, at netop vi fik opgaven med at forny Rohde Nielsen A/S’ online look med et helt nyt corporate website. En spændende opgave, hvor struktur, UX, konceptudvikling, tekstforfatning, CVI og design var i højsædet.

Hvad er brugervenlighed, og hvorfor har jeg brug for det?

Brugervenlighed er ideen om, at et websites funktioner altid skal designes med brugeren i tankerne. Og det er en god idé. Glem salgstalen om dig selv – fortæl om den værdi, du kan skabe for din kunde.

Lad dine brugere vide, hvordan de kan overhale konkurrenterne med dit partnerskab eller produkt, at dine services letter deres hverdag eller at dit nye produkt er alt, de har drømt om, og hvorfor. Eller endnu bedre: Vis det!

Brugervenlighed handler også om at strukturere dine oplysninger på en brugervenlig måde. At navngive menuer på passende vis, holde tekster korte, præcise og i prioriteret rækkefølge, minimere klik og oprette intelligente cross-links.

Branding Bricks - Egernsund Tegl

Egernsund Tegl har eksisteret i mere end 100 år, hvilket er en bedrift, der er anerkendelsesværdig i sig selv. Hvordan det er lykkedes dem, er forholdsvis simpelt. De har formået at være first movers, når det kommer til mursten, der tilgodeser alle energikrav og forbrugernes efterspørgsler. Og så bestræber de sig på at modernisere den traditionelle mursten kontinuerligt.

For at imødekomme det brede sortiment, de adskillige målgrupper fra flere segmenter, et ambitiøst omfang af produkter og et behov for at skille sig ud fra et relativt konservativt forretningsområde, drog vi ud på en spændende kommunikationsrejse. I et tæt samarbejde med det dygtige marketing team i Egernsund Tegl skabte vi et imponerende corporate website med en indbygget customizer og et skarpt fokus på visuel kommunikation.

 

 "Du er i gode hænder hos Cadesign – de er innovative, visionære, venlige, løsningsorienterede og en fremragende sparringspartner. Du er helt sikkert en frontløber, hvis du vælger dem! Jeg ville ikke undvære dem!"

 

Mia Thøisen, Marketing Manager og Grafisk Designer, Egernsund Tegl

Se hvordan vi markedsfører mursten...

 

Visit the website

Simpel navigation - imponerende visualiseringer

Et website er en kompleks kombination af usædvanlig simplicitet og tunghed af tekster. Der skal prioriteres for at kommunikere lige præcis dét, som din kunde søger fremfor hvad du finder interessant omkring din virksomhed.

Men når du finder den perfekte kombination af navigation, visualiseringer og tekstkommunikation, taler statistikkerne for sig selv.

At overlade din virksomheds backbone til en fremmed er måske lidt grænseoverskridende, men det er dog alligevel det rigtige skridt at tage. Det handler om at ramme målgruppen.

Selvom du kender dine kunders behov til perfektion og din virksomhed endnu bedre, er det ikke nødvendigvis dig, der er den rigtige person til at forene kommunikationen mellem disse to.

Kontakt Rune Lawaetz Haaning for mere information