Menu

Strategi til de travle


- det behøver ikke at være kompliceret at planlægge fremtiden

Bare gør det...

 

Corporate Visuel Identitet / Kampagneplanlægning / Produktlancering / Corporate Marketing Strategi / Social Media Strategi / Online Tilstedeværelse

 

 

Det, som det drejer sig om, er visuel markedsføring, der rammer din målgruppe, styrker dit brand, sælger produkter og ydelser og rekrutterer de mest kvalificerede medarbejdere.

Så kom bare i gang – det kan være ganske enkelt.

Strategi på den nemme måde

 

 

Uanset om det er virksomhedens sorte får og noget, der konstant skal undgås, eller en topprioritet, så må strategien ikke overses. Det er vigtigt at tænke på fremtiden og træffe foreløbige tiltag.

Men når du samarbejder med Cadesign form, bliver du stillet de rigtige spørgsmål fra starten, hvilket sikrer, at der ikke foretages indholdsspecifikke handlinger uden en perfekt forståelse af, hvem du er, og hvad du har brug for. Vores kombinerede erfaring rækker langt, og det er muligt at lade visuel markedsføring, som f.eks. et website, en film eller en virksomhedspræsentation, være udgangspunktet for et større strategisk billede.

Når først det grundlæggende, såsom markedsposition, målgrupper, nationale og internationale intentioner, visioner og værdier, er identificeret, kan der skabes en strategi sideløbende med relevant visuel markedsføring.

Se mere om vores kompetencer...

 

 

Gå til om os

 

Connect med din kunde

At projicere drømme til potentielle kunder har ingen effekt, hvis ikke de er der til at opleve dem. At præsentere på den rigtige platform i det mest effektive format er absolut nødvendigt. Heldigvis kan alt i 3D implementeres hvor som helst, og vi ved, hvad der fungerer hvor og hvorfor, så du kan få succes.

Dit digitale indhold overalt!

At sælge kræver et publikum...

At sælge kræver et publikum og forskellige produkter har forskellige touch-points afhængig af deres målgruppe. Du har behov for visuel markedsføring, der er specifikt lavet til en platform, men samtidig kan tilpasses. Med 3D kan du ændre og genbruge, hvilket gør dine salgsmuligheder større og mere fleksible. Listen af touch-points, hvor du kan imponere din kunde, bliver længere og længere:

Websites, microsites, banner, reklamer, overlays, apps, QR-koder, nyhedsbreve og posts på Vimeo, YouTube, Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Slide Share, RSS osv. Og lad os nu ikke glemme den store VR-trend, som du kan bruge på messer, salgsmøder, showrooms, i butikker eller midt i den travleste gade i byen.

Fomaco og full service

 

Fomaco har specialiseret sig i maskiner, som salter og marinerer forskellige typer kød og fisk. Graden af innovation i udviklingen og deres utrættelige tilgang til løbende optimering blev ikke afspejlet i deres visuelle og kommunikative identitet. De havde brug for forandring. Og som der er karakteristisk for Fomaco, blev det ikke gjort halvt. Kun det bedste var godt nok.

Så de begyndte med produktfilm, der til fulde forklarede formålet, funktionen og kvaliteten af deres produkter. Fomaco sigtede efter en identitet og et design, der signalerede høj kvalitet og professionalisme i deres virksomhed, processer og produkter. Desuden var det vigtigt for dem at kunne kommunikere oplysninger om deres meget komplekse produkter på en enkel og forståelig måde.

Dette resulterede i et imponerende, brugervenligt og meget kommunikativt stærkt virksomhedswebsite, informative brochurer i mange variationer og på forskellige sprog, 3D-visualiseringer af alle produkter og udstyr, nye virksomhedsfarver og et nyt logo. Synergi på alle platforme og professionalisme, der gik igen i al kommunikation.

Alt dette startede med en plan... ikke 200 sider med hvad, hvorfor og hvordan, men en simpel strategi for visuel markedsføring og kommunikation, der var helt i overensstemmelse med deres virksomhedsstrategi.

Kontakt Rune Lawaetz Haaning for mere information