Menu

Bliv set
af dine potentielle købere

På pletten

Online tilstedeværelse / Sociale medier / Facebook

Tror du, at Facebook er på vej ned? Tro om igen. Med 2,27 milliarder aktive brugere pr. måned i 2019 har Facebook stadig førertrøjen som det førende social medie globalt. Så hvis Facebook ikke allerede indgår i din markedsføringsstrategi, bør du nok overveje endnu engang, hvad du kan få ud af at være til stede der.

Prøv og se, hvad der virker for din virksomhed
– måske får du den store bonus

Hvis du stadig hører til dem, der mener, at verdens mest populære sociale platform kun handler om fake news, sladder og ubrugelig information, så har vi et klart budskab til dig: Du går glip af vigtige forretningsmuligheder.

Og når det er slået fast, så afhænger din succes i øvrigt af, hvad du lægger på Facebook og hvordan, og hvem du målretter indsatsen imod. Du skal overveje, hvad du skal skrive i "simple opslag", hvad du skal booste, og hvad du skal annoncere med. Genvejen til succes er at spørge nogen (tip: os), der allerede kender mediet, og lade dem (os) vise vejen frem i det noget komplicerede terræn, som Facebook er.

Facebook er dygtige til at tjene penge. Det er der ingen tvivl om. Men hvis du sammenligner priser og antal eksponeringer med andre annoncemedier, så slår Facebook de fleste andre. Så hvis du skaber det rette indhold, udvælger de rette målgrupper, og timer din kampagne, så den rammer på det tidspunkt, hvor det er mest sandsynligt, at de "bider på krogen", kan du nå ud til et ellers uhørt antal potentielle købere.

Det er helt korrekt, at eksponeringer regnes som indirekte salg på lige fod med andre markedsføringsaktiviteter, men vi forventer også direkte salg, når vi bruger annoncekroner. Og du sælger mere, hvis du annoncerer på Facebook.

Vi er klar til at tale forretning

Når det handler om Facebook, er det ret ligetil. Vi ved, hvad der kræves, og derfor tilbyder vi faste priser og egentlige pakkeaftaler til Facebook.

Rune Lawaetz Haaning

Kontakt Rune Lawaetz Haaning for mere information