Menu

Gennemtænkt koncept

TK Development - Beddingen 7, Aalborg, Danmark


Strategi / Billeder / VR / Customisation / Reklame / Brochure / Indhold til Sociale Medier

Nogle gange kan en enkelt sætning danne rammen for et helt boligprojekt. ”Vi har noget på Beddingen” er den første akkord i det mesterværk, der skal markedsføre Beddingen 7 ved Østre Havnebassin på havnefronten i Aalborg.

43 lejligheder
2 målgrupper

Dét, der er på Beddingen, er et kvalitetsbyggeri med 43 luksuriøse ejerlejligheder, der skal sælges primært til de 50+ og de unge ambitiøse par med ét eller ingen børn. To målgrupper med forskellige behov og præferencer – dét kræver gennemtænkt markedsføring. Heldigvis har Cadesign form et brand, Dimension Design, som er 100% orienteret mod projektsalg.

"Flot materiale – både online og fysisk – giver kunderne et realistisk indtryk af, hvad det er, de køber"

 

Morten Dahl, indehaver og ejendomsmægler, Home Aalborg

Rød tråd – sorte tal

Hvad betyder det, at der er synergi på alle platforme? Hvorfor skal man tænke i identitet og marketingstrategi? Hvorfor er planlagt kommunikation den eneste vej frem? Fordi det virker. Punktum. Beddingen er gennemtænkt fra brochure til web og skal opnå kontinuerlig aktivitet på de sociale medier.

Derfor er identiteten så skarp, at kunderne med et enkelt blik kan genkende, at ’der er noget på Beddingen’, kommunikationen er skræddersyet til dem, der rent faktisk kan og vil købe, og aktiviteterne falder på tidspunkter og platforme, hvor køberne befinder sig.

"Med fokus på udvikling af website, brochure og film i et lækkert visuelt design har Dimension Design sikret en rød tråd i markedsføringen og et resultat, der afspejler boligernes høje kvalitet, og Dimension Design har indfriet vores ønske om øget opmærksomhed omkring projektet".



Erik Godtfredsen, Senior Vice President, TK Development

Kontakt Uffe Bengaard for mere information

25

Forespørgsler i den første uge

42

Billeder

21

Film