Menu

Et salgsværktøj til Talgø

Alle muligheder i ét salgsværktøj

Hvordan skal min kunde kunne forstå mulighederne, når de er uendelige? Hvordan bestiller kunden et skræddersyet produkt uden at fare vild i udregninger og produktnumre? Hvordan kan kunden være sikker på, at det, kunden bestiller, vil fungere i praksis? Hvordan undgår du som leverandør fejl og spørgsmål fra forvirrede kunder?

"Vi klapper oss alle litt på skulderen i dag etter en strålende prosess der vi etter min mening har jobbet godt sammen, vært utviklingsorienterte, tydelige, ærlige, løsningsorienterte og sammen skapt et produkt vi kan være stolte av! [...]

Vi er imponert over den kompetansen dere besitter, måten dere driver prosjektstyring på og evnen til oppfølging og fremdrift i prosjektet."

 


Heid Snekvik, Marketingchef, Talgø

Det er kompliceret – bare ikke for kunden

Princippet bag Talgø PlusConcept er simpelt: Alle vægge, døre, vinduer, vindueslister mv. er moduler, der er 60 cm eller 120 cm brede og 220 cm høje. De kan indsættes i bygninger med en fast dybde på 266 cm.

Talgøs kunder kan på baggrund af et sæt regler sammensætte tusindvis af løsninger, hvor kun fantasien (og deres matrikelstørrelse) sætter grænserne.

Bag princippet er der selvfølgelig mange komplekse beregninger, produktnumre og betingelser, der skal opfyldes. Men det hele håndteres automatisk af systemet, så kunden ikke mærker noget til kompleksiteten.

Talgø præsenterer alle muligheder i en customizer, så kunderne kan se, hvad de bygger, og Talgø modtager en fejlfri ordreliste og kan strømline deres levering. Win-win!
Udover at sælge flere produkter får Talgø flere og mere tilfredse kunder, fordi de får skræddersyede løsninger, uden brug af plugins, i en konfigurator med byggemoduler, der minder om et spil eller en leg.

Prøv selv her

...og se en film om købsprocessen herunder...

“Jeg må bare uttrykke nok en gang hvor superfornøyde vi er med det dere har presentert så langt!!! [...]

 

Vi synes det er så utrolig bra, og faktisk foran det vi forventet!

 

Når vi går i gang med et så stort prosjekt som koster så mange penger og du ikke har annet enn usikkerhet foran deg, er det en ubeskrivelig deilig følelse å se målstreken foran seg og kjenne på at dette blir et produkt vi virkelig kan være stolte av og stå inne for.

Alle er samstemte: Wow!!”

 


Heid Snekvik, Marketingchef, Talgø